معرفی کتاب “بیایید او را یاری کنیم!”

معرفی کتاب
بازدید: 393

یاری امام زمان؟ او که نماینده و خلیفه خدا بر روی زمین است؟ من؟ من و یاری او؟ او چه نیازی به یاری من و تو دارد؟ او که اختیار دار همه کائنات و زمین و آسمان است. او که مقرب درگاه الهی و حجت خداست و هر چه اراده کند در اختیار اوست. من چه کمکی می توانم به او بکنم؟ اگر از ما خواسته شود تا امام عصر علیه السلام را یاری دهیم، ممکن است سوالاتی از این دست جزء سوالاتی باشد که در ابتدا به ذهنتان برسد. ولی آیا اگر واقعا چنین فرصتی در دستمان باشد چه؟ اگر بتوانیم با چند حرکت ساده ولی ارزشمند شادی را به دل امام غریبمان بیاوریم چه؟ اگر بتوانیم لبخندی را بر لب اماممان بنشانیم چه؟ باز هم امکان دارد بی کار بنشینیم و دست روی دست بگذاریم؟ آیا راضی می شویم مثل آنهایی باشیم که به ندای “هل من ناصر ینصرنی” سید الشهدا جواب ندادند و فرزند رسول خدا را بی پشتیبان رها کردند؟

کتاب آموزنده و جذاب “بیایید او را یاری کنیم” که به قلم جناب آقای مهدی قندی به رشته تحریر در آمده مجموعه ارزشمندی از روشهای یاری امام عصر علیه السلام را به استناد آیات و روایات گردآوری کرده و به زبانی ساده در اختیار محبین اهل بیت علیهم السلام قرار داده است. با مطالعه این اثر ارزشمند، نکاتی پیرامون گرفتاری های مولایمان امام عصر علیه السلام، چگونگی یاری حضرتش و آثار خدمتگزاری به محضر ایشان را فرا می گیریم.
در قسمتی ار مقدمه کتاب می خوانیم: ” این کتاب برای کسانی نوشته شده که دوست دارند نامشان در دیوان الهی در فهرست یاران امام زمان علیه السلام مکتوب شود.”
اگر می خواهید شما هم به این شرف بزرگ نایل شوید و نامتان در ردیف یاران اهل بیت عصمت و طهارت ثبت گردد، بسم الله. این کتاب می تواند آغازی باشد بر این تصمیم ارزشمند شما.
کتاب “بیایید او را یاری کنیم” به همراه پرسش نامه چهار گزینه ای مندرج در انتهای آن – که آن را به گزینه ای مناسب برای مسابقه های کتاب خوانی نیز تبدیل می کند- در ۱۵۱ صفحه و به کوشش انتشارات بهار افشان به چاپ رسیده است.
التماس دعا

دریافت نسخه الکترونیکی کتاب “بیایید او را یاری کنیم!”

برچسب ها: امام_زمان, کتاب_PDF, مهدی_قندی
نوشتهٔ بعدی
ناصبی بودن ابن تیمیه
نوشتهٔ پیشین
نظر اهل سنت در مورد پیروان علی (ع)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.