معرفی کتاب “سلوک منتظران”

معرفی کتاب
بازدید: 170

سلام به دوستان عزیز. تا حالا شده بخواهید کار سختی مثل کار منو انجام بدین؟! ممکنه پیش خودتون بگین طرف چیکاره است که کارش اینقدر سخته و اومده توی وبسایت در باره سختی کارش حرف می زنه. منظورم شغلم نبود. معرفی کردن بعضی از کتاب ها اون هم در دو سه پاراگراف کوچولو واقعا کار سختیه. بعضی کتابها واقعا دریایی از معارف و دانش ها رو در اختیار آدم می ذارن و چکیده نویسی و معرفی کل این محتوای عمیق و گسترده در چند سطر کار سختیه خوب. کتابی رو که امروز می خوام براتون معرفی کنم و شامل بحث های خیلی خوبی پیرامون موضوع انتظار میشه هم یه همچین کتابیه.

کتاب ارزشمند سلوک منتظران که به قلم جناب آقای دکتر سید محمد بنی هاشمی به رشته تحریر در آمده است، نگاهی جامع به مسائل مهم انتظار، ظهورو فرج دارد. نویسنده در مجموع چهار بخش این کتاب به ما می آموزد که امام عصر علیه السلام بیش از هر کس دیگری در انتظار فرارسیدن وعده الهی به سر می برند و این مفهوم روایی متواتر را که “بهترین اعمال امت انتظار فرج می باشد” ؛ به زیبایی تبیین می نماید. نویسنده با روشی علمی و مبتنی بر روایات اهل بیت علیهم السلام موضوع انتظار را مورد بررسی قرار می دهد و به مجموعه ای از اساسی ترین سوالات پیرامون برکات انتظار، زمان و علائم ظهور و نقش سازنده انتظار ظهور در زندگی بشر عصر غیبت، پاسخ می دهد.
“سلوک منتظران” تحقیقی است عالمانه درباره حقیقت انتظار و شرحی است بر شیفتگی و تشنگی منتظرانی که با روشن نگاه داشتن این آتش در درون خود، خود را برای یاری یار گمشده موعود آماده می سازند.
مطالعه این کتاب ارزشمند را که در ۳۴۴ صفحه توسط انتشارات منیر منتشر گشته است را به همه منتظران و محبان امام غریبمان توصیه می کنم.

برچسب ها: انتظار, سید_محمد_بنی_هاشمی, ظهور, فرج
نوشتهٔ بعدی
قرائت وهابیت از بدعت
نوشتهٔ پیشین
صحابه ای که توسط عمر بن خطاب لعن شدند!؟

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.