معرفی کانون پژوهشی تخصصی حضرت مهدی عجل الله فرجه

معرفی کتاب
بازدید: 31

سلام به همه هارونی های عزیزم بخصوص اونایی که اهل مطالعه و تحقیق هستند. ببخشید که مدت طولانی در خدمتتون نبودم. در عوض امروز با دست پر اومدم.
این موضوع همیشه منو خیلی هیجان زده می کنه که تکنولوژی چه کارها که نمیکنه! ۶۰-۷۰ سال پیش که نه چاپ و نشر به پیشرفتگی و توسعه امروز رسیده بود و نه اصلا خبری از اینترنت و این چیزها بود؛ پیدا کردن کتاب خوب در یک موضوع کار راحتی نبود و می بایست گاهی مدت ها صرف جستجو می شد که بعضا نتیجه ای هم نداشت! ولی امروز به لطف تکنولوژی و البته زحماتی که در حوزه نشر الکترونیک کشیده میشه، شما گاهی به جای یه کتاب، یه کتابخونه در موضوع مورد نظرتون رو می تونید با سرعت و حجم کم در اختیار داشته باشید. حتی گاهی مثل این موردی که امروز می خوام براتون معرفی کنم، لازم نیست فضای حافظه کامپیوترتون رو صرف ذخیره اون بکنید و می تونید هر وقت خواستید، به صورت آن لاین به کتابخونه خودتون سر بزنید و کتابتون رو انتخاب بکنید و همونجا بخونید! خدا وکیلی شگفت آور و جالب نیست؟!
کانون پژوهشی تخصصی حضرت مهدی عجل الله فرجه که توسط عده ای از علمای حوزه های علمیه عراق دایر شده، یک مرکز تخصصی در مطالعات مهدویت به حساب می آید که محتوای دیجیتالی خود را به سه زبان عربی،فارسی و انگلیسی به مخاطبان در آدرس اینترنتی m-mahdi.info ارائه می نماید. این کانون که از سال ۲۰۰۵ میلادی دفتری نیز در قم تأسیس نموده است در بخش فارسی وبسایت خود مجموعه نفیس و گسترده ای از آثار نویسندگان و محققین مختلف را که به زبان فارسی در زمینه مهدویت و برای گروه های سنی مختلف به نگارش در آمده اند، در اختیار علاقه مندان می گذارد. اگر به وبسایت این کانون مراجعه فرمودید، خالی از لطف نخواهد بود که در کنار کتابخانه مفصل و ارزشمند آن سری هم به بخش های مقالات مهدوی، اشعار مهدوی و نیز بخش صوتی این پایگاه بزنید. نهایتا فراموش نکنید که این فقط گوشه کوچکی از فعالیت های گسترده تر این موسسه است . بخصوص بخش عربی زبان آن مفصل تر و مشتمل بر بخش های صوتی و تصویری و نشریات مهدوی نیز می باشد. امیدوارم بتوانید استفاده لازم را از این امکان ارزشمند بنمایید.

برچسب ها: امام_زمان
نوشتهٔ بعدی
مناظره امام کاظم (ع) با هارون الرشید درباره سوره کوثر
نوشتهٔ پیشین
حُبّ اهل بیت (ع) مایه آرامش

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.