معرفی کتاب “بانوی بی نشان”

معرفی کتاب
بازدید: 534

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر و خواهر محترم هارونی، سلام.

آدمی در وصف حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها چه بگوید که خداوند متعال خود مدح کننده آن شخصیت پر فروغ و درخشان است. بی تردید سطر سطر تاریخ زندگی کوتاه حضرتش درس آموز و نمونه ای گرانبها برای همه بشر بوده و خواهد بود. از کودکی با داستان هایی پیرامون زندگی این بزرگواران بزرگ شده ایم و محبت خاندان عصمت و طهارت جرعه جرعه در کام تشنه حقیقت ما جاری شده و به برکت خود اهل بیت امروز مدال پر افتخار دوستی ایشان را بر گردن افکنده ایم ( ان شاء الله که چنین باشیم). اکنون زمان آن رسیده است که قصه این خاندان والا مقام و پاک را برای نسل های بعدی نیز تعریف کنیم و آنها را به زیبایی های واقعی انسانیت مهمان کنیم.

کتاب “بانوی بی نشان” به قلم جناب آقای دکتر نادر فضلی روایتی سه پرده ایست از سه واقعه پیرامون زندگی به ظاهر ساده ولی متعالی حضرت زهرا سلام الله علیها. روش استادانه روایی نویسنده در این کتاب با شیرینی داستان ها در هم آمیخته و با زبانی ساده و روان خواننده را به زمان و مکان رخ دادن وقایع تاریخی می برد. همیشه سبک نوشتن جناب آقای فضلی را دوست داشته ام اما این اثر ایشان به نظر من به یمن متبرک بودن به نام خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها لطیف تر و گیراتر از برخی دیگر از آثار ایشان می باشد. خودم لذت فراوانی از خواندن این کتاب بردم ولی بی تردید اگر می خواهید برای خواهر یا برادر و یا فرزند کوچکتان قصه بگویید هر کدام از این سه پرده می تواند داستانی به یاد ماندنی و جاودانی در قلب آنها شود.

خواندن این کتاب ساده ولی بسیار زیبا که در ۵۱ صفحه و توسط انتشارات نبأ به چاپ رسیده است را به شما دوست عزیزم توصیه می کنم.
به عنوان هدیه فایل pdf متن کتاب نیز به پیوست تقدیم می شود.

دانلود فایل PDF کتاب

التماس دعا

برچسب ها: امامت, ایام_فاطمیه, بانوی_بی_نشان, حضرت_زهرا, فاطمه, قبر_پنهان, کتاب_PDF, مزار_نهان, معرفی_کتاب
نوشتهٔ بعدی
آیه ۱۰۰ سوره توبه عدالت همه صحابه را ثابت نمی کند (قسمت اول)
نوشتهٔ پیشین
وهابیت مخالف قرآن و سنت نبوی!!!

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.