مراسم باشکوه مولودی خوانی در آخرین روز ماه مبارک ربیع الاول در مهاباد برگزار شد

اخبار
بازدید: 250

به گزارش رابط خبری دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان آذربایجان غربی،مراسم مولودی خوانی در آخرین روز ماه مبارک ربیع الاول به همت شعبه مهاباد دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت و مشارکت روحانیون و مردم اهل سنت شهرستان، در روستای قزلقوپی مهاباد برگزار شد.
ماموستا هیوا حفیدی امام جمعه و جماعت مسجد محمدرسول الله روستای قزلقوپی اظهار داشت: مبعوث شدن پیامبران برای اتمام حجت و کامل کردن اخلاقیات برای انسانها بود.
وی افزود: انسان با اخلاق در دنیا و آخرت عزتمند است و ارتباط با حضرت حق و پیروی از پیامبر اکرم سعادت دنیوی و آخروی را تضمین می کند.
ماموستا حفیدی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید اخلاق اسلامی در خانواده و سبک زندگی خود به کار گیرند و از تندی و بد اخلاقی دوری کنند و در برخورد با برداران دینی و خانواده خوش اخلاق باشند.
وی گفت: احترام به بزرگان و اطرافیان از سفارشات مورد تاکید پیامبر (ص) بود و اجازه توهین و بی احترامی را به کسی نمی دادند.
امام جمعه و جماعت مسجد محمدرسول الله تصریح کرد: پیامبر رحمت العالمین است و مهربان ترین انسانها برای تمام بشریت است چرا که ویژگی های اخلاقی و اتحاد وهمدلی را در جامعه گسترش داد.

برچسب ها: اهل_سنت, پیامبر_اکرم
نوشتهٔ بعدی
ولایت امیر المومنین (ع) در قرآن
نوشتهٔ پیشین
مذاکرات خصوصی (۵) [آخر]

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.