معرفی کتاب “سرانجام صالحان”

معرفی کتاب
بازدید: 396

تا حالا براتون پیش اومده که شروع به مطالعه یک رمان یا داستان کوتاه بکنید و چنان جذبش بشید که نتونید به راحتی اونو زمین بگذارید؟ برای من که چندین بار این اتفاق افتاده. اشتیاق اینکه داستان چطور ادامه پیدا می کنه و رویداد یا حادثه بعدی که برای شخصیت های داستان اتفاق می افته چی خواهد بود؛ کشش و جذابیت خاصی رو ایجاد می کنه که کمتر در مطالعه سایر کتاب ها با نظیر اون مواجه می شیم. (البته نوشتن این جور کتاب ها هم کار هر نویسنده ای نیست و نیاز به مهارت های ویژه ای داره) ولی تنها اشکال کار اینه که وقتی مطالعه کتاب تموم شد گاهی از خودت می پرسی: خوندن این کتاب، غیر از سرگرم شدن چیز دیگه ای هم برات داشته یا نه؟ متأسفانه جواب بندرت مثبته. امروز می خوام شما رو با کتابی آشنا کنم که گرچه همه اون جذابیت های داستانی رو داره ولی واقعا ارزش خوندن رو هم داره.

آقای دکتر نادر فضلی نویسنده کتاب “سرانجام صالحان” از جمله نویسنده های عرصه کتب مذهبی و اعتقادی به حساب می آیند که با بکارگیری فنون و ابتکارات نویسندگی سبکی جدید در عرصه نگارش کتب مذهبی بوجود آورده اند. ایشان با استفاده از قالب داستان به نقل وقایع و جریان های مختلف مهم تاریخی پرداخته و آنها را برای مخاطب خویش به تصویر می کشند. وقایع گاه عظیم و عبرت آموزی که امروز با نظایر آنها رو در رو هستیم. آنگاه نویسنده بطور غیر مستقیم یا مستقیم، مخاطب را به تفکر و تصمیم گیری در مورد آنچه امروز و در این موقعیت از زمان بر عهده اوست وا می دارد. کتب ایشان گاه خوانندگان نوجوان را مخاطب قرار می دهند و گاه بزرگتر ها را. اما شیوایی سبک نوشتاری نویسنده برای هر کدام از مخاطبینش جذابیت خاصی به همراه می آورد.
کتاب سرانجام صالحان که به بخش های مهمی از تاریخ بنی اسرائیل پس از حضرت یوسف علیه السلام و در آستانه ظهور منجی آن زمان بنی اسرائیل یعنی حضرت موسی علیه السلام، در قالب داستانی بسیار جذاب می پردازد؛ توسط انتشارات منیر در ۲۸۰ صفحه به چاپ رسیده است. مایل بودم شما را هم در تجربه فراموش نشدنی خواندن این کتاب جالب شریک کنم. لطفا فراموش نکنید که اگر کتاب را خواندید و پسندیدید، آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد کنید.

برچسب ها: بنی_اسرائیل, حضرت_موسی, حضرت_یوسف, نادر_فضلی
نوشتهٔ بعدی
آیه ابتلاء چگونه بر لزوم عصمت امام دلالت دارد؟
نوشتهٔ پیشین
اعداء التوحید و القرآن

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.