معرفی کتاب ” آثار اعتقاد به امام زمان علیه السلام”

معرفی کتاب
بازدید: 160

سلام برادر و خواهر گرامی هارونی

می دانم امروزه که همه درگیر مشغله های متعدد بوده و همواره در حال دوندگی و سپری کردن زندگی پر سرعت هستند خواندن کتاب چندان کار ساده ای نیست. یعنی اصولا فرصتش خیلی کم پیش می آید ( چون خودم این روز ها خیلی درگیرم؛ این اواخر بیشتر از هر زمان دیگری به این موضوع توجه پیدا کردم). آدم دلش می خواهد مطالعه کند و دانش و آگاهی خود را بالا ببرد ولی فرصت چنین مطالعه ای خیلی سخت پیش می آید. به همین دلیل هم هست که نیاز به کتاب های کوتاه و مختصر و در عین حال پر محتوا در هر زمینه ای بیش از پیش احساس می شود. کتاب هایی که بتوانی در فرصت های کوتاهی که روزانه برایت پیش می آید آنرا بخوانی و آنچه را نمی دانستی فرا بگیری.

کتاب ” آثار اعتقاد به امام زمان علیه السلام “ به قلم آقای دکتر هادی قندهاری یکی از همین کتاب هاست. مولف محترم در این کتاب در عین رعایت اختصار و اجتناب از بحث های جانبی و زاید، تصویری نسبتا جامع از جایگاه اهل بیت علیهم السلام ( بخصوص امام مهدی علیه السلام) و آثار اعتقاد و پایبندی به ولایت ایشان را ارائه نماید. با مطالعه این کتاب در می یابیم که چرا و بر اساس چه دلایلی امامت یک امر اعتباری در اسلام نیست بلکه نقشی محوری در دینداری دارد و اینکه چرا اینقدر پایبندی به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت در سرانجامِ زندگی هر انسانی حیاتی و مهم است.

مطالعه این کتاب ساده ولی در عین حال دقیق و پر محتوا را که در ۱۴ فصل و ۸۸ صفحه و توسط انتشارات منیر به چاپ رسیده است را به همه دوستداران خانواده پاک پیامبر عزیزمان توصیه می کنم.

همچنین درصورت تمایل به مطالعه نسخه الکترونیک کتاب می توانید فایل pdf کتاب را که پیوست شده دانلود نمایید.

با تشکر و التماس دعا
وحید غریب

 

دانلود PDF کتاب

برچسب ها: آثار_اعتقاد_به_امام_زمان, امام_زمان, امام_مهدی, دکتر_قندهاری, کتاب_PDF, معرفی_کتاب
نوشتهٔ بعدی
“صراط مستقیم” در کلام امام عسکری(ع)
نوشتهٔ پیشین
بدعت بودن نماز تراویح به اقرار علمای اهل سنت

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.